Вікарчук, О. І. (2013) Особливості формування інноваційної культури підприємства. Вісник соціально-економічних досліджень. (1 (48)). с. 52-56.
|
Text
Download (304kB) | Перегляд |
Опис
У статті розкрито сутність і особливості формування інноваційної культури та підтверджено її значення в розвитку інноваційної діяльності підприємства. Визначено роль і місце інноваційної культури у процесі реалізації інноваційної стратегії розвитку підприємства. Виділено основні завдання і принципи формування ефективної інноваційної культури.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | інноваційна культура, функції інноваційної культури, підприємство. |
Теми: | H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне) |
Підрозділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи |
Користувач, що депонує: | Інна Олександрівна Клімова |
Дата внесення: | 04 Лют 2015 13:30 |
Останні зміни: | 04 Лют 2015 13:30 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15314 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |