Поєднання математики та дизайну в інтегрованому навчальному процесі

Величко І. А. (2007) Поєднання математики та дизайну в інтегрованому навчальному процесі. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (31). С. 103–105.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (112kB) | Preview

Анотація

У статті зроблено спробу теоретичного аналізу поєднання наук математики та дизайну, розкривається їх зміст, мета та завдання як навчальних предметів, можливості їх інтегрованого поєднання в навчально-виховному процесі системи освіти, переваги особистістно-орієнтованого навчання. Наведено результати науково-педагогічних досліджень у навчальних закладах України та за кордоном.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: Q Наука > QA Математика
N Образотворче мистецтво > NX Мистецтва взагалі
Користувач: Л.М. Веселовська
Дата подачі: 25 Лист 2008 11:52
Оновлення: 14 Серп 2015 15:59
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1537

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу