Медіа та рекламна картини світу: спільне та відмінне

Недашківська, Т. Є., Денисевич, О. В. (2014) Медіа та рекламна картини світу: спільне та відмінне. Український інформаційний простір (2). с. 270-276.

[img]
Перегляд
Text
Download (629kB) | Перегляд

Опис

У статті представлено проблему визначення типів картин світу, які формуються вербальними та невербальними засобами. Проаналізовано погляди на виділення медіа- та рекламної картин світу. На матеріалі, отриманому за допомогою вільного асоціативного експерименту, продемонстровано структуру асоціативних полів стимулів з числа рекламних та медійних понять, змодельовано їхні значення, виділено спільне і відмінне з погляду медіа- та рекламної картин світу.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: медіа картина світу, рекламна картина світу, медіадискурс, слово-стимул, реакція, асоціативне поле.
Теми: P Мова та література > PG Слов'янська група мов, Балтичні мови, Албанські мови і література
Підрозділи: Інститут філології і журналістики > Кафедра слов’янської і германської філології та перекладу
Користувач, що депонує: лаборант Я.В. Величенко
Дата внесення: 05 Лют 2015 10:38
Останні зміни: 05 Лют 2015 10:38
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15381

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу