Психолого-педагогічні особливості рівня домагань підлітків, що потребують корекції розумового розвитку

Портницька, Н. Ф., Лесик, С. М., Татаріна, А. О. (2014) Психолого-педагогічні особливості рівня домагань підлітків, що потребують корекції розумового розвитку. Молодий вчений (2 (5)). с. 120-124. ISSN 2304-5809

[img]
Перегляд
Text
Download (200kB) | Перегляд
Офіційний URL: http://www.molodyvcheny.in.ua

Опис

Представлено теоретичний аналіз рівня домагань школярів, що потребують корекції розумового розвитку. Описано процедуру експериментального дослідження залежності рівня домагань від змісту діяльності. Виявлено закономірності формування адекватного рівня домагань у предметній діяльності. Представлен теоретический анализ уровня притязаний школьников, требующих коррекции умственного развития. Описано процедуру экспериментального исследования зависимости уровня притязаний от содержания деятельности. Описаны закономерности формирования адекватного уровня притязаний в предметной деятельности. In this article are presented theoretical analysis of aspirational level of students with mental retardation. The regularities in formation of adequate level of aspiration in objective activity are revealed. Experimental study about level`s of aspiration depending on the content of activity.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: рівень домагань, розумова відсталість, експериментальне дослідження уровень притязаний, умственная отсталость, экспериментальное исследование level of aspiration, mental retardation, experiment
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач, що депонує: доцент Наталія Федорівна Портницька
Дата внесення: 06 Лют 2015 13:04
Останні зміни: 14 Серп 2015 07:11
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15441

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу