Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Психолого-педагогічні особливості рівня домагань підлітків, що потребують корекції розумового розвитку

Портницька Н. Ф., Лесик С. М., Татаріна А. О. (2014) Психолого-педагогічні особливості рівня домагань підлітків, що потребують корекції розумового розвитку. Молодий вчений. № 2 (5). С. 120–124. ISSN 2304-5809.

[thumbnail of Портницька Лесик Татаріна Розвиток рівня домагань учнів, що потребують корекції розумового розвитку.pdf]
Preview
Текст
Портницька Лесик Татаріна Розвиток рівня домагань учнів, що потребують корекції розумового розвитку.pdf

Завантажити (200kB) | Preview

Анотація

Представлено теоретичний аналіз рівня домагань школярів, що потребують корекції розумового розвитку. Описано процедуру експериментального дослідження залежності рівня домагань від змісту діяльності. Виявлено закономірності формування адекватного рівня домагань у предметній діяльності.
Представлен теоретический анализ уровня притязаний школьников, требующих коррекции умственного развития. Описано процедуру экспериментального исследования зависимости уровня притязаний от содержания деятельности. Описаны закономерности формирования адекватного уровня притязаний в предметной деятельности.
In this article are presented theoretical analysis of aspirational level of students with mental retardation. The regularities in formation of adequate level of aspiration in objective activity are revealed. Experimental study about level`s of aspiration depending on the content of activity.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: рівень домагань, розумова відсталість, експериментальне дослідження уровень притязаний, умственная отсталость, экспериментальное исследование level of aspiration, mental retardation, experiment
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач: Наталія Федорівна Портницька
Дата подачі: 06 Лют 2015 13:04
Оновлення: 14 Серп 2015 07:11
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15441
ДСТУ 8302:2015: Портницька Н. Ф., Лесик С. М., Татаріна А. О. Психолого-педагогічні особливості рівня домагань підлітків, що потребують корекції розумового розвитку. Молодий вчений. 2014. № 2 (5). С. 120–124.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу