Експериментальне дослідження особливостей наслідування в процесі продуктивної творчої діяльності дошкільників

Портницька, Н. Ф. (2005) Експериментальне дослідження особливостей наслідування в процесі продуктивної творчої діяльності дошкільників. Педагогіка та психологія професійної освіти // Науково-методичний журнал (6). с. 156-163.

[img]
Перегляд
Text
Download (261kB) | Перегляд

Опис

У статті представлені результати експериментального дослідження особливостей наслідування у процесі оволодіння дошкільниками творчою діяльністю. Особливості переходу від наслідування до власної творчості дошкільників розглядаються як закономірний процес розвитку творчих здібностей у континнумі "наслідування-творчість" В статье представлены результаты экспериментального исследования особенностей подражания в процессе овладения дошкольниками творческой деятельностью. Особенности перехода подражания в собственное творчество дошкольника рассматриваются как закономерный процесс развития творческих способностей в континнуме „подражние – творчество”. The results of an experimental research of features of imitation during mastering children by creative activity are submitted. The features of transforming of imitation to creativity are considered as natural process of development of creativity in continuum "imitation-creativity".

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: експеримент, наслідування, творчість дошкільників эксперимент, подражание, творчество дошкольников experiment, imitation, preschoolers' creativity
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач, що депонує: доцент Наталія Федорівна Портницька
Дата внесення: 06 Лют 2015 13:06
Останні зміни: 06 Лют 2015 13:06
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15445

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу