Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Експериментальне дослідження особливостей наслідування в процесі продуктивної творчої діяльності дошкільників

Портницька Н. Ф. (2005) Експериментальне дослідження особливостей наслідування в процесі продуктивної творчої діяльності дошкільників. Педагогіка та психологія професійної освіти // Науково-методичний журнал. № 6. С. 156–163.

[thumbnail of Портницька Експериментальне дослідження наслідування у продуктивній діяльності дошкільників.pdf]
Preview
Текст
Портницька Експериментальне дослідження наслідування у продуктивній діяльності дошкільників.pdf

Завантажити (261kB) | Preview

Анотація

У статті представлені результати експериментального дослідження особливостей наслідування у процесі оволодіння дошкільниками творчою діяльністю. Особливості переходу від наслідування до власної творчості дошкільників розглядаються як закономірний процес розвитку творчих здібностей у континнумі "наслідування-творчість"
В статье представлены результаты экспериментального исследования особенностей подражания в процессе овладения дошкольниками творческой деятельностью. Особенности перехода подражания в собственное творчество дошкольника рассматриваются как закономерный процесс развития творческих способностей в континнуме „подражние – творчество”.

The results of an experimental research of features of imitation during mastering children by creative activity are submitted. The features of transforming of imitation to creativity are considered as natural process of development of creativity in continuum "imitation-creativity".

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: експеримент, наслідування, творчість дошкільників эксперимент, подражание, творчество дошкольников experiment, imitation, preschoolers' creativity
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач: Наталія Федорівна Портницька
Дата подачі: 06 Лют 2015 13:06
Оновлення: 06 Лют 2015 13:06
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15445
ДСТУ 8302:2015: Портницька Н. Ф. Експериментальне дослідження особливостей наслідування в процесі продуктивної творчої діяльності дошкільників. Педагогіка та психологія професійної освіти // Науково-методичний журнал. 2005. № 6. С. 156–163.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу