Математична освіта в контексті розвивального підходу

Семенець С. П. (2009) Математична освіта в контексті розвивального підходу. In: Міжнародна науково-методична конференція "Проблеми математичної освіти", 7-9 квітня 2009, Черкаси.

[img]
Preview
Текст
Download (97kB) | Preview

Анотація

На основі концепції навчальної діяльності, системного та особистісно орієнтованого підходів до організації процесу учіння, сформульованого принципу розвивальної наступності, спроектовано задачну систему розвивальної математичної освіти. Рефлексія процесу учіння, що передбачає самоаналіз, самооцінку, самоконтроль, є особливою задачею на кожному з визначених за- дачних рівнів.

Тип ресурсу: Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття)
Класифікатор: Q Наука > Q Наука (Загальне)
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра математичного аналізу, бізнес-аналізу та статистики
Користувач: Користувачі 513 не знайдено.
Дата подачі: 11 Лют 2015 11:10
Оновлення: 03 Жовт 2016 09:40
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15538

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу