Математична освіта в контексті розвивального підходу

Семенець, С. П. (2009) Математична освіта в контексті розвивального підходу. In: Міжнародна науково-методична конференція "Проблеми математичної освіти", 7-9 квітня 2009, Черкаси.

[img]
Preview
Text
Download (97kB) | Preview

Abstract

На основі концепції навчальної діяльності, системного та особистісно орієнтованого підходів до організації процесу учіння, сформульованого принципу розвивальної наступності, спроектовано задачну систему розвивальної математичної освіти. Рефлексія процесу учіння, що передбачає самоаналіз, самооцінку, самоконтроль, є особливою задачею на кожному з визначених за- дачних рівнів.

Item Type: Conference or Workshop Item (Paper)
Subjects: Q Science > Q Science (General)
Divisions: Faculty of Physics and Mathematics > Department of Mathematical Analysis, Business Analysis and Statistics
Depositing User: О. М. Федьович
Date Deposited: 11 Feb 2015 11:10
Last Modified: 03 Oct 2016 09:40
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15538

Actions (login required)

View Item View Item