Ергоніми міста Житомира як елемент реклами

Гримашевич, Г. І., Кравцова, Анна (2014) Ергоніми міста Житомира як елемент реклами. Студентські лінгвістичні студії (5). с. 67-70.

[img]
Перегляд
Text
Download (309kB) | Перегляд

Опис

У статті проаналізовано чинники процесу номінації ергонімів міста Житомира, досліджено засоби реалізації рекламної функції ергонімів.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: ергоніми, Житомир, реклама, елемент реклами, номінація ергонімів, рекламна функція
Теми: P Мова та література > PG Слов'янська група мов, Балтичні мови, Албанські мови і література > Українська
Підрозділи: Інститут філології і журналістики > Кафедра української мови та методики її навчання
Користувач, що депонує: lab Zhanna Gan'ko
Дата внесення: 12 Лют 2015 14:32
Останні зміни: 12 Лют 2015 14:32
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15558

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу