Ергоніми міста Житомира як елемент реклами

Гримашевич Г. І., Кравцова Анна (2014) Ергоніми міста Житомира як елемент реклами. Студентські лінгвістичні студії (5). С. 67–70.

[img]
Preview
Текст
Download (309kB) | Preview

Анотація

У статті проаналізовано чинники процесу номінації ергонімів міста Житомира, досліджено засоби реалізації рекламної функції ергонімів.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: ергоніми, Житомир, реклама, елемент реклами, номінація ергонімів, рекламна функція
Класифікатор: P Мова та література > PG Слов'янська група мов, Балтичні мови, Албанські мови і література > Українська
Відділи: Інститут філології і журналістики > Кафедра української мови та методики її навчання
Користувач: Користувачі 1471 не знайдено.
Дата подачі: 12 Лют 2015 14:32
Оновлення: 12 Лют 2015 14:32
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15558

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу