Ергоніми міста Житомира як елемент реклами

Гримашевич, Г. І. and Кравцова, Анна (2014) Ергоніми міста Житомира як елемент реклами. Студентські лінгвістичні студії (5). pp. 67-70.

[img]
Preview
Text
Download (309kB) | Preview

Abstract

У статті проаналізовано чинники процесу номінації ергонімів міста Житомира, досліджено засоби реалізації рекламної функції ергонімів.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: ергоніми, Житомир, реклама, елемент реклами, номінація ергонімів, рекламна функція
Subjects: P Language and Literature > PG Slavic, Baltic, Albanian languages and literature > Ukrainian
Divisions: Educational and Research Institute of Philology and Journalism > Department of Ukrainian Language
Depositing User: lab Zhanna Gan'ko
Date Deposited: 12 Feb 2015 14:32
Last Modified: 12 Feb 2015 14:32
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15558

Actions (login required)

View Item View Item