Модальність в дискурсі американської комерційної реклами та засоби її вираження

Романюк С. К. (2010) Модальність в дискурсі американської комерційної реклами та засоби її вираження. Каразінські читання : Людина. Мова. Комунікація : матеріали IX міжнародної наук. конф., Харків : ХНУ імені В.Н.Каразіна.

[img]
Preview
Текст
Download (142kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
P Мова та література > PE Англійська мова
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської філології та перекладу
Користувач: Користувачі 4553 не знайдено.
Дата подачі: 18 Лют 2015 12:07
Оновлення: 18 Лют 2015 12:07
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15671

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу