Невербальні компоненти в рекламному дискурсі

Романюк С. К. (2012) Невербальні компоненти в рекламному дискурсі. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін. – Рівне : РДГУ.

[img]
Preview
Текст
Download (349kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської філології та перекладу
Користувач: Користувачі 4553 не знайдено.
Дата подачі: 18 Лют 2015 12:08
Оновлення: 18 Лют 2015 12:08
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15674

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу