Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Засоби візуальної оцінки : кольоропозначення в американській комерційній рекламі

Романюк С. К. (2014) Засоби візуальної оцінки : кольоропозначення в американській комерційній рекламі. Наукові записки. – Вип. 130. – Серія : Філологічні науки (мовознавство). – Кіровоград : РВВ КДПУ ім. В. Винниченка.

[thumbnail of Романюк С.К. - стаття Кіровоград 2014.pdf]
Preview
Текст
Романюк С.К. - стаття Кіровоград 2014.pdf

Завантажити (362kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
P Мова та література > PE Англійська мова
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської філології та перекладу
Користувач: Користувачі 4553 не знайдено.
Дата подачі: 18 Лют 2015 12:08
Оновлення: 18 Лют 2015 12:08
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15678

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу