Конструктивно-генетичний метод у задачах «на перерізи»

Ленчук І. Г. (2013) Конструктивно-генетичний метод у задачах «на перерізи». Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology (5). ISSN 2308-5258, e-ISSN 2308-1996

[img]
Preview
Текст
Download (661kB) | Preview

Анотація

Донині у студентській аудиторії не акцентується значимість інноваційних педагогічних технологій наукою обгрунтованого оволодіння дисципліною «Геометрія» на основі конструктивною підходу. Це не сприяє професійному і особистісному становленню майбутнього вчителя. У статті прикладами реальних позиційних і метричних задач «на перегин тіл площиною» легально продемонстровано графічні і графоаналітичні можливості конструктивно-генетнчного методу їх розв’язання (в сукупності з обчислювальним методом). У деталях розкрито питання задавання і, з метою реалізації навичок звичного мислення по ходу розв’язання задачі, вдалого перезадавання на проекційному рисунку січної площини Тема мас серйозне продовження у вивченні способів застосування графічних і графоаналітичних методів стосовно до задач метричного характеру.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: модель, січна площина, фігура перерізу, перезадавання, графічний (графоаналітичний) метод.
Класифікатор: Q Наука > Q Наука (Загальне)
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії
Користувач: Користувачі 513 не знайдено.
Дата подачі: 19 Лют 2015 09:44
Оновлення: 03 Жовт 2016 11:13
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15696

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу