Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Конструктивно-генетичний метод у задачах «на перерізи»

Ленчук І. Г. (2013) Конструктивно-генетичний метод у задачах «на перерізи». Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology. № 5. ISSN 2308-5258, e-ISSN 2308-1996.

[thumbnail of англ 5-2013.pdf]
Preview
Текст
англ 5-2013.pdf

Завантажити (661kB) | Preview

Анотація

Донині у студентській аудиторії не акцентується значимість інноваційних педагогічних технологій наукою обгрунтованого оволодіння дисципліною «Геометрія» на основі конструктивною підходу. Це не сприяє професійному і особистісному становленню майбутнього вчителя. У статті прикладами реальних позиційних і метричних задач
«на перегин тіл площиною» легально продемонстровано графічні і графоаналітичні можливості конструктивно-генетнчного методу їх розв’язання (в сукупності з обчислювальним методом). У деталях розкрито питання задавання і, з метою реалізації навичок звичного мислення по ходу розв’язання задачі, вдалого перезадавання на проекційному рисунку січної площини Тема мас серйозне продовження у вивченні способів застосування графічних і графоаналітичних методів стосовно до задач метричного характеру.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: модель, січна площина, фігура перерізу, перезадавання, графічний (графоаналітичний) метод.
Класифікатор: Q Наука > Q Наука (Загальне)
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії
Користувач: Користувачі 513 не знайдено.
Дата подачі: 19 Лют 2015 09:44
Оновлення: 03 Жовт 2016 11:13
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15696
ДСТУ 8302:2015: Ленчук І. Г. Конструктивно-генетичний метод у задачах «на перерізи». Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology. 2013. № 5.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу