Ленчук І. Г. (2013) Конструктивно-генетичний метод у задачах «на перерізи». Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology. № 5. ISSN 2308-5258, e-ISSN 2308-1996.
англ 5-2013.pdf
Завантажити (661kB) | Preview
Анотація
Донині у студентській аудиторії не акцентується значимість інноваційних педагогічних технологій наукою обгрунтованого оволодіння дисципліною «Геометрія» на основі конструктивною підходу. Це не сприяє професійному і особистісному становленню майбутнього вчителя. У статті прикладами реальних позиційних і метричних задач
«на перегин тіл площиною» легально продемонстровано графічні і графоаналітичні можливості конструктивно-генетнчного методу їх розв’язання (в сукупності з обчислювальним методом). У деталях розкрито питання задавання і, з метою реалізації навичок звичного мислення по ходу розв’язання задачі, вдалого перезадавання на проекційному рисунку січної площини Тема мас серйозне продовження у вивченні способів застосування графічних і графоаналітичних методів стосовно до задач метричного характеру.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | модель, січна площина, фігура перерізу, перезадавання, графічний (графоаналітичний) метод. |
Класифікатор: | Q Наука > Q Наука (Загальне) |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії |
Користувач: | Користувачі 513 не знайдено. |
Дата подачі: | 19 Лют 2015 09:44 |
Оновлення: | 03 Жовт 2016 11:13 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15696 |
ДСТУ 8302:2015: | Ленчук І. Г. Конструктивно-генетичний метод у задачах «на перерізи». Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology. 2013. № 5. |