Використання навчально-ігрового проектування на заняттях з іноземної мови

Плахотнюк, Н. П. (2014) Використання навчально-ігрового проектування на заняттях з іноземної мови. Проблеми підготовки сучасного вчителя : Зб. наук. праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. с. 55-60.

[img]
Перегляд
Text
Download (391kB) | Перегляд

Опис

У статті розглядається застосування технології навчально-ігрового проектування на заняттях з іноземної мови. Навчально-ігрове проектування трактується як інтерактивна дидактична технологія, особлива форма організації комунікативно-пізнавальної діяльності, яка забезпечує ефективну професійну підготовку майбутніх фахівців. Зазначено, що ігрове проектування передбачає спільну творчу діяльність викладача та студентів, індивідуальний підхід та розв’язання професійно значущих завдань, підготовка до реалізації яких забезпечує ефективність іншомовної комунікативної діяльності

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: навчально-ігрове проектування, іноземна мова, інтерактивна дидактична технологія
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання
Користувач, що депонує: Л.П. Макарчук
Дата внесення: 23 Лют 2015 11:51
Останні зміни: 23 Лют 2015 11:56
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15748

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу