Русецька О. Б. (2014) Структурна та мовна організація сучасної друкованої реклами. Український інформаційний простір: Науковий журнал Інституту журналістики і міжнародних відносин КНУКіМ/гол. ред. М. С. Тимошик. (2). С. 306–311.
|
Текст
Download (331kB) | Preview |
Анотація
У статті розглядаються питання мовних та структурних особливостей рекламних текстів у друкованих ЗМІ. Автор дослідив їх дотримання та зробив аналіз рекламних текстів у їх відповідності
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | реклама, рекламний текст, AIDA, стилістика рекламних текстів, структура реклами |
Класифікатор: | P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика |
Відділи: | Інститут філології і журналістики > Кафедра журналістики, реклами та PR |
Користувач: | Кароліна Сергіївна Василенко |
Дата подачі: | 25 Лют 2015 13:58 |
Оновлення: | 07 Бер 2016 01:02 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15804 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |