Структурна та мовна організація сучасної друкованої реклами

Русецька, О. Б. (2014) Структурна та мовна організація сучасної друкованої реклами. Український інформаційний простір: Науковий журнал Інституту журналістики і міжнародних відносин КНУКіМ/гол. ред. М. С. Тимошик. (2). с. 306-311.

[img]
Перегляд
Text
Download (331kB) | Перегляд

Опис

У статті розглядаються питання мовних та структурних особливостей рекламних текстів у друкованих ЗМІ. Автор дослідив їх дотримання та зробив аналіз рекламних текстів у їх відповідності

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: реклама, рекламний текст, AIDA, стилістика рекламних текстів, структура реклами
Теми: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Підрозділи: Інститут філології і журналістики > Кафедра журналістики, реклами та PR
Користувач, що депонує: Кароліна Сергіївна Василенко
Дата внесення: 25 Лют 2015 13:58
Останні зміни: 07 Бер 2016 01:02
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15804

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу