Дидактичні моделі в проектуванні кредитно модульної технології на рівні викладача

Спірін О. М. (2007) Дидактичні моделі в проектуванні кредитно модульної технології на рівні викладача. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (34). С. 85–90.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (164kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто проектування технології навчання як окремого виду професійної діяльності викладача вищого закладу освіти. Визначені напрями роботи викладача щодо дидактичного описання кредитно-модульної системи навчання майбутніх фахівців. Досліджено особливості загальної дидактичної й організаційно-дидактичної моделей для розробки проекту нової технології навчання. Розглянуто основні компоненти дидактичних моделей фахівця, дисципліни, студента, викладача та моделі організації навчального процесу.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач: Т.О. Книш
Дата подачі: 25 Лист 2008 09:51
Оновлення: 14 Серп 2015 16:10
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1584

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу