Формування лексичної соціокультурної компетенції студентів немовних спеціальностей ВНЗ

Свириденко, І. М., Кухарьонок, С. С. (2014) Формування лексичної соціокультурної компетенції студентів немовних спеціальностей ВНЗ. Проблеми підготовки сучасного вчителя» №10, 2014. Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини. с. 71-76.

[img]
Перегляд
Text
Download (413kB) | Перегляд

Опис

У статті розглядається проблема формування лексичної соціокультурної компетенції у студентів немовних спеціальностей вищих навчальних закладів. Подано структуру соціокультурної компетенції, яка включає соціолінгвістичну, країнознавчу, лінгвокраїнознавчу компетенції. З’ясовано, що формуючи іншомовну СКК, потрібно не лише надавати студентам культурологічну інформацію, але й навчати їх адекватно користуватися нею в ситуаціях спілкування з носіями мови й культури. Наведено види вправ, які використовуються під час формування соціокультурних вмінь студентів при навчанні лексики, що допомагають оволодіти лексичними одиницями

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: лексична соціокультурна компетенція, немовні спеціальності, культурологічна інформація, полілог культур
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання
Користувач, що депонує: Л.П. Макарчук
Дата внесення: 02 Бер 2015 14:17
Останні зміни: 02 Бер 2015 14:17
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16024

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу