Біляк, І. В.
(2014)
Ігровий заголовок як засіб впливу в англомовному новинному медіатексті.
Збірник наукових праць Київського національного університету ім. Т. Шевченка за матеріалами всеукраїнської наукової конференції за участю молодих учених «Мова, свідомість, художня творчість, Інтернет у дзеркалі сучасних філологічних студій».
с. 43-51.
Опис
У статті розглядається ігровий новинний заголовок як засіб впливу на читача. Проаналізовано два рівня здійснення такого впливу: рівень ігрових сюжетних трансформацій та рівень ігрових мікроформ. Виявлено, що сюжетні трансформації використовують наступні ігрові стратегії: субституцію, елімінацію, індефінітизацію та модалізацію
Actions (login required)
 |
Перегляд елементу |