Переклад атрибутивно-препозитивного типу словосполучення англомовного рекламного дискурсу

Левченко Т. О. (2013) Переклад атрибутивно-препозитивного типу словосполучення англомовного рекламного дискурсу. V Міжнародна науково-практична конференція студентів, аспірантів та молодих науковців "СУЧАСНІ НАПРЯМКИ ЛІНГВІСТИЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАЦІЇ ТА НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В УМОВАХ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ ОСВІТИ".

[img]
Preview
Текст
Download (3MB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
P Мова та література > PE Англійська мова
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської філології та перекладу
Користувач: Користувачі 4553 не знайдено.
Дата подачі: 06 Бер 2015 12:22
Оновлення: 06 Бер 2015 12:22
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16201

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу