Вознюк, О. В.
(2014)
Нова парадигма моделювання та розвитку історико-педагогічного процесу.
Проектний звіт.
Житомир Вид-во ЖДУ ім. І. Франка 2014.
Опис
У монографії на основі системного аналізу та теоретико-методологічної схеми, яка реалізує рух думки від всезагального до особливого, а від нього до одиничного, із застосуванням широкого спектру міждисциплінарних досліджень – постнекласичної наукової парадигми, універсальної парадигми розвитку та циклічності, концепції психофрактальної сутності людини та соціума, а також універсальної моделі буття, – концептуалізується нова парадигма моделювання та розвитку історико-педагогічного процесу. Монографію адресовано широкому загалу освітян, науковцям, викладачам, аспірантам, студентам вищих навчальних закладів.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |