Нова парадигма моделювання та розвитку історико-педагогічного процесу

Вознюк О. В. (2014) Нова парадигма моделювання та розвитку історико-педагогічного процесу. Монографія. Житомир Вид-во ЖДУ ім. І. Франка 2014.

[img]
Preview
Текст
Download (15MB) | Preview

Анотація

У монографії на основі системного аналізу та теоретико-методологічної схеми, яка реалізує рух думки від всезагального до особливого, а від нього до одиничного, із застосуванням широкого спектру міждисциплінарних досліджень – постнекласичної наукової парадигми, універсальної парадигми розвитку та циклічності, концепції психофрактальної сутності людини та соціума, а також універсальної моделі буття, – концептуалізується нова парадигма моделювання та розвитку історико-педагогічного процесу. Монографію адресовано широкому загалу освітян, науковцям, викладачам, аспірантам, студентам вищих навчальних закладів.

Тип ресурсу: Звіт (Монографія)
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Користувачі 4431 не знайдено.
Дата подачі: 12 Бер 2015 14:44
Оновлення: 12 Бер 2015 14:44
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16366

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу