Зелінська, Н. М. (2013) Рекламування книжкових видань на сучасному українському телебаченні. Вісник Львівського університету. Серія: журналістика (38). с. 277-282.
|
Text
Download (460kB) | Перегляд |
Опис
Стаття присвячена вивченню стану рекламування книжкових видань засо- бами сучасного телебачення в Україні. Окреслено проблему недостатньої кількості як комерційної, так і соціальної реклами книг і творів різного цільового призначен- ня на українському ТБ.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | реклама; соціальна реклама, комерційна реклама, книжкові видання; телебачення |
Теми: | P Мова та література > PA Класична філологія |
Підрозділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра германської філології та зарубіжної літератури |
Користувач, що депонує: | Кароліна Сергіївна Василенко |
Дата внесення: | 23 Бер 2015 09:35 |
Останні зміни: | 03 Жов 2016 17:17 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16547 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |