Рекламування книжкових видань на сучасному українському телебаченні

Зелінська, Н. М. (2013) Рекламування книжкових видань на сучасному українському телебаченні. Вісник Львівського університету. Серія: журналістика (38). с. 277-282.

[img]
Перегляд
Text
Download (460kB) | Перегляд

Опис

Стаття присвячена вивченню стану рекламування книжкових видань засо- бами сучасного телебачення в Україні. Окреслено проблему недостатньої кількості як комерційної, так і соціальної реклами книг і творів різного цільового призначен- ня на українському ТБ.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: реклама; соціальна реклама, комерційна реклама, книжкові видання; телебачення
Теми: P Мова та література > PA Класична філологія
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра германської філології та зарубіжної літератури
Користувач, що депонує: Кароліна Сергіївна Василенко
Дата внесення: 23 Бер 2015 09:35
Останні зміни: 03 Жов 2016 17:17
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16547

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу