Прус А. В., Швець В. О. (2003) Дискурсивні висновки щодо прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії на основі генезису вказаного поняття. Дидактика математики: проблеми і дослідження: Міжнародний збірник наукових робіт (20). С. 126–135. ISSN 966-7507-0-5
|
Текст
Download (290kB) | Preview |
Анотація
У статті на основі генезиса і визначення понятя прикладної направленості шкільного курса стереометрії запропоновано умови її реалізації.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | Q Наука > QA Математика |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії |
Користувач: | А. М. Бойко |
Дата подачі: | 07 Квіт 2015 14:04 |
Оновлення: | 03 Жовт 2016 12:25 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16811 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |