Дискурсивні висновки щодо прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії на основі генезису вказаного поняття

Прус А. В., Швець В. О. (2003) Дискурсивні висновки щодо прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії на основі генезису вказаного поняття. Дидактика математики: проблеми і дослідження: Міжнародний збірник наукових робіт (20). С. 126–135. ISSN 966-7507-0-5

[img]
Preview
Текст
Download (290kB) | Preview

Анотація

У статті на основі генезиса і визначення понятя прикладної направленості шкільного курса стереометрії запропоновано умови її реалізації.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: Q Наука > QA Математика
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії
Користувач: А. М. Бойко
Дата подачі: 07 Квіт 2015 14:04
Оновлення: 03 Жовт 2016 12:25
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16811

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу