Прус, А. В., Швець, В. О. (2003) Дискурсивні висновки щодо прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії на основі генезису вказаного поняття. Дидактика математики: проблеми і дослідження: Міжнародний збірник наукових робіт (20). с. 126-135. ISSN 966-7507-0-5
|
Text
Download (290kB) | Перегляд |
Опис
У статті на основі генезиса і визначення понятя прикладної направленості шкільного курса стереометрії запропоновано умови її реалізації.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | Q Наука > QA Математика |
Підрозділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії |
Користувач, що депонує: | лаборант А. М. Бойко |
Дата внесення: | 07 Квіт 2015 14:04 |
Останні зміни: | 03 Жов 2016 12:25 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16811 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |