Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Дискурсивні висновки щодо прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії на основі генезису вказаного поняття

Прус А. В., Швець В. О. (2003) Дискурсивні висновки щодо прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії на основі генезису вказаного поняття. Дидактика математики: проблеми і дослідження: Міжнародний збірник наукових робіт. № 20. С. 126–135. ISSN 966-7507-0-5.

[thumbnail of PrusAV_S1.pdf]
Preview
Текст
PrusAV_S1.pdf

Завантажити (290kB) | Preview

Анотація

У статті на основі генезиса і визначення понятя прикладної направленості шкільного курса стереометрії запропоновано умови її реалізації.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: Q Наука > QA Математика
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії
Користувач: А. М. Бойко
Дата подачі: 07 Квіт 2015 14:04
Оновлення: 03 Жовт 2016 12:25
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16811
ДСТУ 8302:2015: Прус А. В., Швець В. О. Дискурсивні висновки щодо прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії на основі генезису вказаного поняття. Дидактика математики: проблеми і дослідження: Міжнародний збірник наукових робіт. 2003. № 20. С. 126–135.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу