Прус А. В., Швець В. О. (2003) Дискурсивні висновки щодо прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії на основі генезису вказаного поняття. Дидактика математики: проблеми і дослідження: Міжнародний збірник наукових робіт. № 20. С. 126–135. ISSN 966-7507-0-5.
Preview
PrusAV_S1.pdf
Завантажити (290kB) | Preview
Анотація
У статті на основі генезиса і визначення понятя прикладної направленості шкільного курса стереометрії запропоновано умови її реалізації.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | Q Наука > QA Математика |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії |
Користувач: | А. М. Бойко |
Дата подачі: | 07 Квіт 2015 14:04 |
Оновлення: | 03 Жовт 2016 12:25 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16811 |
ДСТУ 8302:2015: | Прус А. В., Швець В. О. Дискурсивні висновки щодо прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії на основі генезису вказаного поняття. Дидактика математики: проблеми і дослідження: Міжнародний збірник наукових робіт. 2003. № 20. С. 126–135. |