Дискурсивні висновки щодо прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії на основі генезису вказаного поняття

Прус, А. В., Швець, В. О. (2003) Дискурсивні висновки щодо прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії на основі генезису вказаного поняття. Дидактика математики: проблеми і дослідження: Міжнародний збірник наукових робіт (20). pp. 126-135. ISSN 966-7507-0-5

[img]
Preview
Text
Download (290kB) | Preview

Abstract

У статті на основі генезиса і визначення понятя прикладної направленості шкільного курса стереометрії запропоновано умови її реалізації.

Item Type: Article
Subjects: Q Science > QA Mathematics
Divisions: Faculty of Physics and Mathematics > Department of Algebra and Geometry
Depositing User: лаборант А. М. Бойко
Date Deposited: 07 Apr 2015 14:04
Last Modified: 03 Oct 2016 12:25
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16811

Actions (login required)

View Item View Item