Дискурсивні висновки щодо прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії на основі генезису вказаного поняття

Прус, А. В., Швець, В. О. (2003) Дискурсивні висновки щодо прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії на основі генезису вказаного поняття. Дидактика математики: проблеми і дослідження: Міжнародний збірник наукових робіт (20). с. 126-135. ISSN 966-7507-0-5

[img]
Перегляд
Text
Download (290kB) | Перегляд

Опис

У статті на основі генезиса і визначення понятя прикладної направленості шкільного курса стереометрії запропоновано умови її реалізації.

Тип елементу : Стаття
Теми: Q Наука > QA Математика
Підрозділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії
Користувач, що депонує: лаборант А. М. Бойко
Дата внесення: 07 Квіт 2015 14:04
Останні зміни: 03 Жов 2016 12:25
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16811

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу