Дуплійчук О. М.
(2015)
Професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів-філологів до застосування проектно-комунікативних технологій.
Кандидатська thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Анотація
Дисертація присвячена дослідженню актуальної проблеми професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів-філологів до застосування проектно-комунікативних технологій.
Проаналізовано стан досліджуваної проблеми в педагогічній теорії та практиці, розкрито наукові підходи до визначення змісту та структури окресленого феномену. Здійснено аналіз базових понять дослідження.
Обґрунтовано структуру, критерії та показники готовності майбутніх учителів-філологів до застосування проектно-комунікативних технологій.
Теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено ефективність авторської моделі шляхом упровадження у навчальний процес спецкурсу «Використання проектно-комунікативних технологій у професійно-педагогічній підготовці майбутніх учителів-філологів»; проаналізовано результати констатувального та формувального етапів експерименту; визначено перспективні напрями подальших наукових пошуків.
Тип ресурсу: |
Дисертація або Автореферат
(Кандидатська)
|
Ключові слова: |
проектно-комунікативна діяльність, проектно-комунікативні технології, професійно-педагогічна підготовка, готовність до застосування проектно-комунікативних технологій, підготовка майбутніх учителів-філологів до застосування проектно-комунікативних технологій |
Класифікатор: |
L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: |
Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: |
08 Квіт 2015 07:28 |
Оновлення: |
07 Бер 2016 01:03 |
URI: |
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16823 |
Actions (login required)
 |
Оглянути опис ресурсу |