Дуплійчук О. М. (2015) Професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів-філологів до застосування проектно-комунікативних технологій. Кандидатська thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.
дис.pdf
Завантажити (5MB) | Preview
Анотація
Дисертація присвячена дослідженню актуальної проблеми професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів-філологів до застосування проектно-комунікативних технологій.
Проаналізовано стан досліджуваної проблеми в педагогічній теорії та практиці, розкрито наукові підходи до визначення змісту та структури окресленого феномену. Здійснено аналіз базових понять дослідження.
Обґрунтовано структуру, критерії та показники готовності майбутніх учителів-філологів до застосування проектно-комунікативних технологій.
Теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено ефективність авторської моделі шляхом упровадження у навчальний процес спецкурсу «Використання проектно-комунікативних технологій у професійно-педагогічній підготовці майбутніх учителів-філологів»; проаналізовано результати констатувального та формувального етапів експерименту; визначено перспективні напрями подальших наукових пошуків.
Тип ресурсу: | Дисертація або Автореферат (Кандидатська) |
---|---|
Ключові слова: | проектно-комунікативна діяльність, проектно-комунікативні технології, професійно-педагогічна підготовка, готовність до застосування проектно-комунікативних технологій, підготовка майбутніх учителів-філологів до застосування проектно-комунікативних технологій |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 08 Квіт 2015 07:28 |
Оновлення: | 07 Бер 2016 01:03 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16823 |