Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів-філологів до застосування проектно-комунікативних технологій

Дуплійчук О. М. (2015) Професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів-філологів до застосування проектно-комунікативних технологій. Кандидатська thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.

[thumbnail of дис.pdf]
Preview
Текст
дис.pdf

Завантажити (5MB) | Preview

Анотація

Дисертація присвячена дослідженню актуальної проблеми професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів-філологів до застосування проектно-комунікативних технологій.
Проаналізовано стан досліджуваної проблеми в педагогічній теорії та практиці, розкрито наукові підходи до визначення змісту та структури окресленого феномену. Здійснено аналіз базових понять дослідження.
Обґрунтовано структуру, критерії та показники готовності майбутніх учителів-філологів до застосування проектно-комунікативних технологій.
Теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено ефективність авторської моделі шляхом упровадження у навчальний процес спецкурсу «Використання проектно-комунікативних технологій у професійно-педагогічній підготовці майбутніх учителів-філологів»; проаналізовано результати констатувального та формувального етапів експерименту; визначено перспективні напрями подальших наукових пошуків.

Тип ресурсу: Дисертація або Автореферат (Кандидатська)
Ключові слова: проектно-комунікативна діяльність, проектно-комунікативні технології, професійно-педагогічна підготовка, готовність до застосування проектно-комунікативних технологій, підготовка майбутніх учителів-філологів до застосування проектно-комунікативних технологій
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 08 Квіт 2015 07:28
Оновлення: 07 Бер 2016 01:03
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16823

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу