Корпоративно-соціальна відповідальність та соціально-етичний маркетинг: спільне та відмінне

Андрушко, А. (2015) Корпоративно-соціальна відповідальність та соціально-етичний маркетинг: спільне та відмінне. Матеріали VІ Міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». с. 7-9.

[img]
Перегляд
Text
Download (287kB) | Перегляд

Опис

Для багатьох підприємців соціальна відповідальність бізнесу та соціально-етичний маркетинг – це однакові поняття. Та більшість з них навіть не здогадуються, що еволюція маркетингу дійшла до того рівня, коли починають виникати концепції, які націлені на підвищення рівні зрілості господарств, поєднання вподобань споживачів, виробників та суспільства в цілому.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: корпоративна соціальна відповідальність, маркетинг, етичний маркетинг
Теми: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач, що депонує: Інна Олександрівна Клімова
Дата внесення: 12 Трав 2015 07:14
Останні зміни: 22 Трав 2015 15:32
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17221

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу