Гарбуза Т. В.
(2015)
Професійна підготовка майбутніх учителів іноземної
мови в системі дистанційного навчання університетів Великої Британії.
Кандидатська thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Анотація
Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук
за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. –
Житомирський державний університет імені Івана Франка, Житомир, 2015.
Дисертація присвячується проблемі професійної підготовки вчителів
іноземної мови в системі дистанційного навчання у Великій Британії.
Проаналізовано наукові здобутки британських учених щодо професійної
підготовки майбутніх учителів іноземної мови в системі дистанційного
навчання та уточнено зміст основних понять дослідження. Визначено та
охарактеризовано соціально-педагогічні умови організації системи
дистанційної освіти у Великій Британії, які впливають на функціонування цієї
системи.
У роботі розглянуто зміст і структуру процесу дистанційної підготовки
вчителів іноземної мови, розроблено та охарактеризовано відповідну модель.
Обґрунтовано можливі шляхи впровадження моделі дистанційного навчання
майбутніх учителів іноземної мови Великої Британії в систему вищої освіти
України та окреслено низку напрямів подальшої роботи
Тип ресурсу: |
Дисертація або Автореферат
(Кандидатська)
|
Ключові слова: |
система дистанційного навчання, професійна підготовка,
вчитель іноземної мови, зміст навчання, тьютор, Велика Британія |
Класифікатор: |
L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: |
Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: |
12 Трав 2015 07:11 |
Оновлення: |
07 Бер 2016 01:03 |
URI: |
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17233 |
Actions (login required)
 |
Оглянути опис ресурсу |