Благун, Н. М.
(2015)
Соціально-функціональний аспект регулювання та коригування діяльності загальноосвітнього навчального закладу.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (77).
с. 55-60.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті висвітлено теоретичні засади і технології соціально-функціонального аспекту управління загальноосвітнім навчальним закладом. Обґрунтовано зміст та організаційно-педагогічні умови реалізації класичних функцій управління соціальними системами: вироблення та прийняття управлінського рішення; організація; координування, коригування; облік і контроль. Розкрито наукові підходи, технології, організаційні механізми, соціально-педагогічні умови їх реалізації, параметри та критерії оцінювання ефективності
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |