Соціально-функціональний аспект регулювання та коригування діяльності загальноосвітнього навчального закладу

Благун, Н. М. (2015) Соціально-функціональний аспект регулювання та коригування діяльності загальноосвітнього навчального закладу. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (77). с. 55-60. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (209kB) | Перегляд

Опис

У статті висвітлено теоретичні засади і технології соціально-функціонального аспекту управління загальноосвітнім навчальним закладом. Обґрунтовано зміст та організаційно-педагогічні умови реалізації класичних функцій управління соціальними системами: вироблення та прийняття управлінського рішення; організація; координування, коригування; облік і контроль. Розкрито наукові підходи, технології, організаційні механізми, соціально-педагогічні умови їх реалізації, параметри та критерії оцінювання ефективності

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: загальноосвітній навчальний заклад, функції управління, соціально-функціональний аспект
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 13 Трав 2015 07:06
Останні зміни: 22 Трав 2015 15:28
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17257

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу