Особливості змішаного методу навчання іноземної мови

Годованець Н. І. (2015) Особливості змішаного методу навчання іноземної мови. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (77). С. 66–70. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (185kB) | Preview

Анотація

У статті представлено змішаний метод навчання іноземної мови. Подано різні трактування змішаного навчання. Окреслено переваги та недоліки даного методу. З'ясовано, що змішаний метод навчання комбінує положення граматико-перекладного і прямого методів. Граматика в даному методі відіграє значну роль. Виявлено що ефективність застосування змішаного типу залежить від рівня підготовки студентів, їх уміння вчитися самостійно, обирати оптимальні для них форми подання навчального матеріалу

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: метод, навчання, принципи, іноземна мова
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 13 Трав 2015 07:13
Оновлення: 22 Трав 2015 15:27
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17259

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу