Годованець Н. І. (2015) Особливості змішаного методу навчання іноземної мови. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 77. С. 66–70. ISSN 2076-6173.
Preview
12.pdf
Завантажити (185kB) | Preview
Анотація
У статті представлено змішаний метод навчання іноземної мови. Подано різні трактування змішаного навчання. Окреслено переваги та недоліки даного методу. З'ясовано, що змішаний метод навчання комбінує положення граматико-перекладного і прямого методів. Граматика в даному методі відіграє значну роль. Виявлено що ефективність застосування змішаного типу залежить від рівня підготовки студентів, їх уміння вчитися самостійно, обирати оптимальні для них форми подання навчального матеріалу
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | метод, навчання, принципи, іноземна мова |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 13 Трав 2015 07:13 |
Оновлення: | 22 Трав 2015 15:27 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17259 |
ДСТУ 8302:2015: | Годованець Н. І. Особливості змішаного методу навчання іноземної мови. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2015. № 77. С. 66–70. |