Колесник, Н. Є.
(2015)
Підготовка майбутніх педагогів до формування художньо-естетичних умінь дітей.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (77).
с. 90-95.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті розкрито особливості підготовки майбутніх педагогів до формування художньо-естетичних умінь дітей. Проаналізовано психолого-педагогічну літературу з проблеми підготовки майбутніх педагогів дошкільних закладів освіти. Розкрито сутність базових понять дослідження "професійна підготовка", "підготовка до формування художньо-естетичних умінь дітей", "готовність до формування художньо-естетичних умінь дітей". Визначено, що якість підготовки майбутніх педагогів до формування художньо-естетичних умінь дітей забезпечується змістом навчання та обраною технологією. Охарактеризовано інформаційно-теоретичний, лабораторно-практичний, процесуально-діяльнісний, аналітико-корективний та самостійно-творчий етапи технології підготовки майбутніх педагогів до формування художньо-естетичних умінь дітей. Представлено нетрадиційні техніки теорії розв’язання винахідницьких завдань та розвитку творчої уяви дошкільників, які вирішують завдання сенсорних еталонів форми, величини, кольору; розвивають дотикові відчуття, дрібну моторику рук, естетичні смаки дітей дошкільного віку на всіх вікових етапах. Охарактеризовано сутність інтегративного підходу підготовки майбутніх педагогів ДНЗ до формування художньо-естетичних умінь дітей дошкільного віку. Виявлено показники художньо-естетичних умінь дітей у процесі підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |