Дуброва, С. В.
(2015)
Особливості застосування педагогічної діагностики у процесі професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (77).
с. 137-143.
ISSN 2076-6173
Опис
Статтю присвячено проблемі застосування педагогічної діагностики у процесі професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов. Розглянуто порядок та особливості застосування педагогічної діагностики у навчальному процесі ВНЗ. З’ясовано, що педагогічна діагностика дозволяє проаналізувати процес професійної підготовки студентів, визначити його результативність, виявити прогалини у підготовці, усунути їх, підтвердити успішні результати та спроектувати наступні етапи професійної підготовки.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |