Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Особливості застосування педагогічної діагностики у процесі професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов

Дуброва С. В. (2015) Особливості застосування педагогічної діагностики у процесі професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 77. С. 137–143. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 24.pdf]
Preview
Текст
24.pdf

Завантажити (217kB) | Preview

Анотація

Статтю присвячено проблемі застосування педагогічної діагностики у процесі професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов. Розглянуто порядок та особливості застосування педагогічної діагностики у навчальному процесі ВНЗ. З’ясовано, що педагогічна діагностика дозволяє проаналізувати процес професійної підготовки студентів, визначити його результативність, виявити прогалини у підготовці, усунути їх, підтвердити успішні результати та спроектувати наступні етапи професійної підготовки.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 13 Трав 2015 11:54
Оновлення: 22 Трав 2015 15:24
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17276
ДСТУ 8302:2015: Дуброва С. В. Особливості застосування педагогічної діагностики у процесі професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2015. № 77. С. 137–143.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу