Особливості застосування педагогічної діагностики у процесі професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов

Дуброва, С. В. (2015) Особливості застосування педагогічної діагностики у процесі професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (77). pp. 137-143. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (217kB) | Preview

Abstract

Статтю присвячено проблемі застосування педагогічної діагностики у процесі професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов. Розглянуто порядок та особливості застосування педагогічної діагностики у навчальному процесі ВНЗ. З’ясовано, що педагогічна діагностика дозволяє проаналізувати процес професійної підготовки студентів, визначити його результативність, виявити прогалини у підготовці, усунути їх, підтвердити успішні результати та спроектувати наступні етапи професійної підготовки.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 13 May 2015 11:54
Last Modified: 22 May 2015 15:24
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17276

Actions (login required)

View Item View Item