Тенденції реформування змісту гуманітарної освіти в гімназіях Австрії

Дєнічєва О. І. (2015) Тенденції реформування змісту гуманітарної освіти в гімназіях Австрії. Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук.

[img]
Preview
Текст
Download (322kB) | Preview

Анотація

Дослідження присвячено історико-педагогічному аналізу проблеми реформування змісту гуманітарної освіти в гімназіях Австрії. З’ясовано, що політичні та економічні процеси розвитку західноєвропейського регіону впливають на впровадження реформ у системі гуманітарної освіти. У дисертації уточнено зміст основних понять дослідження: освітня реформа, гуманітарна освіта, зміст гуманітарної освіти, гімназія. Визначено основні історичні етапи реформування гуманітарної освіти (у період: друга половина XХ – початок XXI ст.). Охарактеризовано чинники реформування гуманітарної освіти: політичні, соціально-економічні, релігійні, культурологічні. Виявлено тенденції реформування її змісту. Обґрунтовано особливості проведення змістових трансформацій в системі гуманітарних наук у гімназіях Австрії. Визначено специфіку структурної організації гімназійної освіти. Окреслено перспективи використання австрійського досвіду реформування змісту гуманітарної освіти в Україні.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: освітня реформа, зміст гуманітарної освіти, гуманітарні науки, тенденція, гімназія, соціально-політичні й економічні чинники, західноєвропейське суспільство, історичний розвиток
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 18 Трав 2015 07:17
Оновлення: 07 Бер 2016 01:03
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17306

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу