Загурська І. С. (2013) Роль референтного компонента здібностей у розвитку самооцінки молодших школярів. Матеріали VІ Міжрегіонального семінару з впровадження програми ціннісної підтримки розвитку здібностей та обдарованості. С. 44–45.
Preview
Zagurska I.S. Social reflection and development of self-esteem.pdf
Завантажити (133kB) | Preview
Анотація
У статті підкреслюється значення референтного компонента здібностей для розвитку самооцінки молодших школярів. Визначаються умови розвитку здібностей та, відповідно, самооцінки учнів.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Ключові слова: | референтний компонент здібностей, самооцінка, поцінування навчальних досягнень |
| Класифікатор: | B Філософія, психологія, релігія > BF Психологія |
| Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології |
| Користувач: | Інна Станіславівна Загурська |
| Дата подачі: | 21 Трав 2015 10:47 |
| Оновлення: | 10 Черв 2015 18:26 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17363 |
| ДСТУ 8302:2015: | Загурська І. С. Роль референтного компонента здібностей у розвитку самооцінки молодших школярів. Матеріали VІ Міжрегіонального семінару з впровадження програми ціннісної підтримки розвитку здібностей та обдарованості. 2013. С. 44–45. |


