Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Роль референтного компонента здібностей у розвитку самооцінки молодших школярів

Загурська І. С. (2013) Роль референтного компонента здібностей у розвитку самооцінки молодших школярів. Матеріали VІ Міжрегіонального семінару з впровадження програми ціннісної підтримки розвитку здібностей та обдарованості.. С. 44–45.

[thumbnail of Zagurska I.S. Social reflection and development of self-esteem.pdf]
Preview
Текст
Zagurska I.S. Social reflection and development of self-esteem.pdf

Завантажити (133kB) | Preview

Анотація

У статті підкреслюється значення референтного компонента здібностей для розвитку самооцінки молодших школярів. Визначаються умови розвитку здібностей та, відповідно, самооцінки учнів.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: референтний компонент здібностей, самооцінка, поцінування навчальних досягнень
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач: Інна Станіславівна Загурська
Дата подачі: 21 Трав 2015 07:47
Оновлення: 10 Черв 2015 15:26
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17363
ДСТУ 8302:2015: Загурська І. С. Роль референтного компонента здібностей у розвитку самооцінки молодших школярів. Матеріали VІ Міжрегіонального семінару з впровадження програми ціннісної підтримки розвитку здібностей та обдарованості. 2013.. С. 44–45.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу