Загурська, І. С. (2011) Вплив учбово-творчої діяльності на розвиток самооцінки творчих здібностей молодших школярів. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції "Актуальні проблеми педагогіки та психології". с. 63-66.
|
Text
Download (240kB) | Перегляд |
Опис
У статті аналізуються особливості розвитку самооцінки учнів початкових класів залежно від рівня розвивально-творчого потенціалу навчальної діяльності (розвивальна система навчання, традиційна система навчання).
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | самооцінка творчих здібностей, учбово-творча діяльність |
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Підрозділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології |
Користувач, що депонує: | доцент Інна Загурська |
Дата внесення: | 22 Трав 2015 10:19 |
Останні зміни: | 22 Трав 2015 15:04 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17402 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |