Загурська І. С. (2011) Вплив учбово-творчої діяльності на розвиток самооцінки творчих здібностей молодших школярів. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції "Актуальні проблеми педагогіки та психології". С. 63–66.
|
Текст
Download (240kB) | Preview |
Анотація
У статті аналізуються особливості розвитку самооцінки учнів початкових класів залежно від рівня розвивально-творчого потенціалу навчальної діяльності (розвивальна система навчання, традиційна система навчання).
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | самооцінка творчих здібностей, учбово-творча діяльність |
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології |
Користувач: | Інна Станіславівна Загурська |
Дата подачі: | 22 Трав 2015 10:19 |
Оновлення: | 22 Трав 2015 15:04 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17402 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |