Вплив учбово-творчої діяльності на розвиток самооцінки творчих здібностей молодших школярів

Загурська, І. С. (2011) Вплив учбово-творчої діяльності на розвиток самооцінки творчих здібностей молодших школярів. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції "Актуальні проблеми педагогіки та психології". с. 63-66.

[img]
Перегляд
Text
Download (240kB) | Перегляд

Опис

У статті аналізуються особливості розвитку самооцінки учнів початкових класів залежно від рівня розвивально-творчого потенціалу навчальної діяльності (розвивальна система навчання, традиційна система навчання).

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: самооцінка творчих здібностей, учбово-творча діяльність
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач, що депонує: доцент Інна Загурська
Дата внесення: 22 Трав 2015 10:19
Останні зміни: 22 Трав 2015 15:04
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17402

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу