Основні тенденції розвитку маркетингу в освітній сфері

Пойта І. О. (2015) Основні тенденції розвитку маркетингу в освітній сфері. Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції. Конкурентоспроможність в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перспективи.. С. 76–78.

[img]
Preview
Текст
Download (290kB) | Preview

Анотація

Ключова роль у економіці сьогодення відводиться кваліфікованим працівникам, що мають високий освітній та творчий потенціал. У першу чергу це пов’язано з тим, що відбулося зменшення часового розриву в зміні технологій та підготовки кадрів для них.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: маркетинг, освітня сфера
Класифікатор: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 22 Трав 2015 10:22
Оновлення: 22 Трав 2015 15:04
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17406

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу