Маркетингові інновації, основні чинники конкурентоспроможності підприємства

Вікарчук, О. І. (2015) Маркетингові інновації, основні чинники конкурентоспроможності підприємства. Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції. Конкурентоспроможність в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перспективи. с. 20-22.

[img]
Перегляд
Text
Download (375kB) | Перегляд

Опис

Успіх роботи підприємств часто залежить від змін, що відбуваються на тих ринках, з якими немає безпосереднього контакту. Необхідними стають використання різних форм входження на нові ринки, диференціація стратегій, що застосовуються, прийняття організаційно-правових норм інноваційного маркетингу.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: інновації, конкурентоспроможність
Теми: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач, що депонує: Інна Олександрівна Клімова
Дата внесення: 22 Трав 2015 10:22
Останні зміни: 22 Трав 2015 15:04
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17407

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу