Реалізація диференційованого навчання на заннятях англійської мови в дошкільних навчальних закладах

Гуманкова, О. С. (2015) Реалізація диференційованого навчання на заннятях англійської мови в дошкільних навчальних закладах. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (78). pp. 97-101. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (258kB) | Preview

Abstract

Статтю присвячено проблемі реалізації диференційованого навчання на заняттях англійської мови у дошкільних навчальних закладах. Визначено диференціацію на основі врахування психофізіологічних особливостей дітей як найбільш перспективну у контексті оптимізації та підвищення ефективності навчання дошкільників англійської мови. Розглянуто особливості реалізації диференційованого навчання на основі врахування репрезентативних систем дітей: аудіальної, візуальної, кінетичної. Наведено типологічні характеристики дітей із різними домінуючими репрезентативними системами та конкретизовано шляхи їх активізації на заняттях англійської мови. Запропоновано практичні аспекти інтеграції диференційованого навчання у методичні етапи формування англомовної лексичної компетентності дошкільників.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: диференційоване навчання, репрезентативні системи, заняття англійської мови, дошкільні навчальні заклади
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of the English Language and Primary ELT Methodology
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 26 May 2015 08:45
Last Modified: 26 May 2015 08:53
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17507

Actions (login required)

View Item View Item