Проблема готовності вчителів біології до роботи в умовах профільної організації навчання

Мельниченко, Р. К. (2015) Проблема готовності вчителів біології до роботи в умовах профільної організації навчання. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (78). с. 141-147. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (307kB) | Перегляд

Опис

У статті проаналізовано структуру організації профільного навчання на прикладі Житомирської області. Показано тенденцію до зростання у загальноосвітніх навчальних закладах частки класів природничо-математичного напрямку навчання. Проведено діагностику готовності вчителів біології до профільного навчання старшокласників. Окреслено найважливіші проблеми в реалізації цього напрямку освіти. Обґрунтовано реальні шляхи допомоги вчителям-практикам та необхідність змін у системі підготовки майбутніх учителів біології в умовах профілізації освіти.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: профільне навчання, диференціація освіти, природничо-математичний напрямок, викладання біології
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Природничий факультет > Кафедра зоології, біологічного моніторингу та охорони природи
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 27 Трав 2015 06:37
Останні зміни: 07 Бер 2016 01:03
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17522

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу