Проблема готовності вчителів біології до роботи в умовах профільної організації навчання

Мельниченко Р. К. (2015) Проблема готовності вчителів біології до роботи в умовах профільної організації навчання. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (78). С. 141–147. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (307kB) | Preview

Анотація

У статті проаналізовано структуру організації профільного навчання на прикладі Житомирської області. Показано тенденцію до зростання у загальноосвітніх навчальних закладах частки класів природничо-математичного напрямку навчання. Проведено діагностику готовності вчителів біології до профільного навчання старшокласників. Окреслено найважливіші проблеми в реалізації цього напрямку освіти. Обґрунтовано реальні шляхи допомоги вчителям-практикам та необхідність змін у системі підготовки майбутніх учителів біології в умовах профілізації освіти.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: профільне навчання, диференціація освіти, природничо-математичний напрямок, викладання біології
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Природничий факультет > Кафедра зоології, біологічного моніторингу та охорони природи
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 27 Трав 2015 06:37
Оновлення: 07 Бер 2016 01:03
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17522

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу