Соціально-історичні та педагогічні чинники розвитку теорії і практики колективу в 20-х роках XX століття

Петришен, О. Г. (2015) Соціально-історичні та педагогічні чинники розвитку теорії і практики колективу в 20-х роках XX століття. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (78). с. 157-161. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (264kB) | Перегляд

Опис

У статті розглянуто питання соціально-історичних та педагогічних чинників розвитку теорії і практики колективного виховання в 20-х роках ХХ століття на Україні. Особливу увагу приділено науковцям, педологам, які уособлювали собою те, що було названо "Харківською школою" педології та відіграли важливу роль у розвитку колективного виховання. Період 20-х років ХХ століття для соціально-політичного і педагогічного розвитку був насичений подіями, які відіграли важливу роль в історії педагогіки як науки

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: колектив, виховання, дитбудинок, освіта, українізація, педологія, рефлексологія
Теми: L Освіта > LA Історія освіти
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 27 Трав 2015 11:17
Останні зміни: 27 Трав 2015 11:17
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17524

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу