Особливості сформованості культури взаємин молодших школярів у добродійній діяльності на формувальному етапі експерименту (потребово-мотиваційний та практично-поведінковий компонент)

Гавриш І. І. (2015) Особливості сформованості культури взаємин молодших школярів у добродійній діяльності на формувальному етапі експерименту (потребово-мотиваційний та практично-поведінковий компонент). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (78). С. 180–185. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (374kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто особливості сформованості потребово-мотиваційного та практично-поведінкового компонентів виховання культури взаємин молодших школярів у добродійній діяльності. Досліджено рівні сформованості вказаних компонентів культури взаємин молодших школярів у добродійній діяльності після застосування розробленої моделі. Висвітлено результати формувального етапу дослідження сформованості потребово-мотиваційного та практично-поведінкового компонентів культури взаємин молодших школярів у добродійній діяльності.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: культура взаємин, потребово-мотиваційний компонент, практично-поведінковий компонент, рівні сформованості, критерії культури взаємин
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 27 Трав 2015 11:37
Оновлення: 27 Трав 2015 11:44
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17529

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу