Тестовий контроль як засіб моніторингу рівня сформованості компетентності в письмі студентів філологічних спеціальностей

Литньова, І. Ф. (2015) Тестовий контроль як засіб моніторингу рівня сформованості компетентності в письмі студентів філологічних спеціальностей. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (78). pp. 192-196. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (255kB) | Preview

Abstract

У статті розглянуто шляхи вирішення проблеми підготовки висококваліфікованих учителів- філологів, розвиток професійної і загальної культури яких характеризується достатньо високим рівнем професійної компетентності. Одним із таких шляхів автор вважає сформованість у майбутніх фахівців з філологічних спеціальностей компетентності у сфері писемного мовлення за допомогою моніторингових технологій, які дозволять корегувати освітній процес і управляти ним. У статті також проаналізовано поняття моніторингу як багатокомпонентного явища. Автором обґрунтовано доцільність використання тестового контролю як одного з ефективних засобів моніторингу рівня сформованості компетентності в письмі майбутніх учителів-філологів, а також визначено особливості здійснення писемного мовлення за допомогою тестових завдань

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: моніторинг, компетентність у письмі, тестовий контроль, рівень навчальних досягнень у письмі
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of the English Language and Primary ELT Methodology
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 27 May 2015 11:50
Last Modified: 27 May 2015 11:54
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17531

Actions (login required)

View Item View Item